«Деревообробний навчально-практичний центр
з упровадження інноваційних технологій»
на базі ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»

Освітню діяльність із підготовки кваліфікованих робітників Північного регіону Сумщини здійснює державний навчальний заклад «Глухівське вище професійне училище», на базі якого з метою вирішення проблеми якісної підготовки кваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців відбулося створення деревообробного навчально-практичного центру з упровадження інноваційних технологій.

Основні спонукальні причини створення
навчально-практичного центру
з упровадження інноваційних технологій

Перелік професій підготовки кваліфікованих робітників для деревообробної промисловості:

- Лісник
- Лісоруб
- Рамник
- Верстатник деревообробних верстатів
- Столяр будівельний



Етапи вирощування і переробки деревини:

- Посадка
- Вирощування
- Заготівля
- Виготовлення готової продукції






Необхідне обладнання

рейсмусовий верстат з довжиною ножів 600мм та 400мм; форматно-розкрійний верстат; стрічкова пилорама; стрічково-шліфувальний верстат; фугувальний верстат; кругло-пилковий верстат; торцювальний верстат; два вертикально-фрезерних верстати різної модифікації; фугувально-пильний шкільний верстат; токарний верстат; свердлильний верстат; універсальний верстат; необхідний ручний електроінструмент
Підготовка учнів за професіями деревообробного напрямку має циклічний характер.

Лісник вирощує і охороняє деревину, лісоруб валить, обрізає, транспортує дерева для переробки, рамник здійснює первинну обробку,  верстатник деревообробних верстатів займається спеціалізованою обробкою деревини, а вже столяр будівельний виготовляє готову продукцію з місцевої екологічно чистої сировини.
Стратегічною метою навчально-практичного центру є підготовка висококваліфікованих робітників відповідно до стандартів професійної освіти, надання освітніх послуг з професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації працюючому та незайнятому населенню,  стажування майстрів виробничого навчання, учнів ПТНЗ, робітників деревообробної галузі.

У рамках функціонування НПЦ проводяться практичні та семінарські заняття для учнів, майстрів виробничого навчання, заходи професійного спрямування, конкурси фахової майстерності учнів та майстрів виробничого навчання.

З метою підвищення загального рівня професійної майстерності та адаптації, формування професійних умінь, надання методичної допомоги з питань теорії та практики викладачам та майстрам виробничого навчання в училищі уже кілька років поспіль творчо, інноваційно, ефективно проводяться тижні циклових комісій, майстер-класи, виставки продукції, що випускають майстерні, форуми-практикуми. Крім цього в навчально-практичному центрі постійно розробляється навчально-методична література.

НЦП демонструє ефективну роботу моделі соціально-економічного кластеру, метою якого є забезпечення розвитку начального закладу в економічному і соціальному напрямках. Ресурсами соціально-економічного кластера з деревообробного профілю виступає сукупність засобів виробництва у формі кадрових, фінансових, матеріальних, інфраструктурних джерел у форматі соціального партнерства між училищем, деревообробними та лісозаготівельними підприємствами регіону, безумовно, органами місцевої влади.

Заклад приймає активну участь у виготовленні дитячих меблів та ігрових майданчиків для задоволення потреб навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, що відповідають віковим особливостям дітей та гігієнічним вимогам. Така співпраця надає можливість отримати готовий виріб, який виготовлений на Сумщині з місцевої екологічно чистої сировини, забезпечує збільшення надходжень до місцевих бюджетів, підвищує професійну компетентність учнів – майбутніх кваліфікованих робітників, має важливу соціальну складову.

 Деревообробна галузь, навіть в умовах глобальної кризи, є сферою, привабливою для кваліфікованих робітничих кадрів із різним рівнем підготовки.
Функціонування Навчально-практичного центру Глухівського вищого професійного училища в інноваційному режимі дозволяє навчальному закладу задовольняти регіональні соціально-економічні потреби, потреби регіонального ринку праці та витримувати конкуренцію в освітньому просторі області.

Много шаблонов Joomla на By Amestris D