РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДІТЬМИ ГАДЖЕТІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ:
- Створення зон та їхня відмітка, де не використовується мобільний телефон,
наприклад, біля дошки.
- Додавання інтерактивних завдань педагогічними працівниками, під час яких
потрібне було б використання гаджету.
- Спільне налаштування екранного часу (встановлення ліміту на використання соціальних мереж під час освітнього процесу) чи режиму “не турбувати”, який вимкне надходження нових сповіщень. Можна це оформити у вигляді Угоди групи, де будуть прописані пункти використання дітьми гаджетів (про які ви домовитесь з ними), а на іншій стороні кожен з учнів надасть свою згоду на виконання цих правил своїм підписом. Також, важливо занотувати, що буде, якщо хтось з учнів не дотримується правил, наприклад, буде “спостерігачем” за тим, щоб однокласники були чесними у цьому.
- Якщо навчання відбувається в онлайн режимі за допомогою додатку ZOOM,
то можна:
- створювати окрему зустріч кожного разу, а не використовувати одне й те ж
посилання;
- налаштовувати пароль для входу, який будуть знати тільки учасники освітнього процесу;
- використовувати зал очікування та додавати туди лише запрошених;
- вимкнути доступ до використання екрану (щоб поширювати власний екран
на загал);
- вимкнути спільний доступ до чату та можливості надіслати документи у нього.
- Рекомендуємо поговорити з батьками учнів про дотримання онлайн безпеки
та правила екранного часу і в родині.